Diskuse

Fronty u pokladen = konec světa?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V81o96k41o68u12n 84V41l78a72d35i20m21i21r

14. 9. 2017

Vas clanek mi pripomel tisk ze sedmdesatych let. Kdyz si jedna maminka stezovala ze deti nemaj dostatek vitaminu protoze nejsou pomerance, redakce novin ji sdelila, ze je dost jablek, a v nich vitaminy take jsou.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P53e30t75r 65L74a47n76g41e67r

14. 9. 2017

Mi osobně fronty v obchodě stejně jako kolony aut nevadí, člověk se aspon na chvilku zastaví.

Nicméně tu slečnu chápu, takyy jsem v mládí kvaltoval...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z10u85z58a78n72a 81B48e19n53d78o97v41á

14. 9. 2017

Já slečnu chápu. Nechce čekat u pokladen a tak si stěžuje. Chce prostě nápravu a ano, je to věc vedoucího, aby to řešil. Jistě, nějaké čekání bude vždycky, ale když tam tvrdnete bůhví jak dlouho a z 10 pokladen funguje jedna nebo dvě, tak to otráví/ naštve.

Ono obvykle nejde o to, že by člověk nějak extra spěchal, ale o to, že stání ve frontě je naprostá ztráta času a nekonečná pruda.

Je fakt, že nemá cenu to řešit s pokladní, protože ta je ta poslední, co může něco ovlivnit.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R73o36m61a32n 36K25o60z33e11l

14. 9. 2017

Naštěstí nakupuju v malém městě, kde ty fronty tolik nebývají. Ve větších městech bývají, ale ke kapitalismu to prostě patří.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J86a18n25a 21M32a49j91o65v47á

14. 9. 2017

no vidíte. A tak pěkné a zcela zbytečné fronty jako za socialismu...to se dneska fakt nevidí.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R51o26m85a24n 95K55o20z32e22l

15. 9. 2017

No a není k sehnání máslo...už několikrát jsem viděl jen prázdné regály. Nečekal jsem, že se toho v kapitalismu dožiju.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

J58a39n62a 81M40a22j78o78v92á

15. 9. 2017

Přijeďte, u nás je ho dost. Akorát je teda drahé a blbě si na to zvykám.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z43d67e49n42ě55k 53J15a36n81s55a

14. 9. 2017

....téma článku je mně celkem ukradené .....ale ta titulní fotka ...hmmmm R^;-) !!

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K59a39m16i21l14a 12B12r92a48n15n76a

14. 9. 2017

Clovek co se tyce front zmoudri az na stary kolena a nauci se "nanapadne" predbihat :-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P12e41t53r 55D77r32a98p29a11l

14. 9. 2017

fronty u pokladen jsou vytvářeny záměrně, aby zákazník nakoupil ještě zboží, které mají u pokladny (cukrovinky, cetky apod.) Zákazník, který rychle nakoupí a rychle vypadne je pro obchod špatný zákazník

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P77a57v83e77l 75K63u72c26h82t18a

14. 9. 2017

Neřekl bych. Nejlepší je spokojený zákazník, ten se vrací. Cetky u pokladny moc nepůsobí a jedině snad v Albert hyper nutí pokladní k nákupu bonbonů a podobných sra.iček. Tak tam nejdu.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P75e13t40r 33B29u62r17i30a43n

14. 9. 2017

Fronty u pokladen, jsou také vytvářeny záměrně proto, aby se zákazníkovi do podvědomí vrylo, že právě do tohoto supermarketu chodí nejvíc lidí. Na západě, ve zlatých 90. letech, měl řízení front (tedy otevírání a zavírání pokladen) dokonce na starosti i příslušný vedoucí.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M29a23r24i27e 17J10a41n35d95o85v77á

14. 9. 2017

"Když se člověk zamyslí trochu víc, ta pokladní, která tam je, prostě nemůže za to, že je nedostatek lidí. Naštvání, kterým v tu chvíli oplýváme, bychom měli směřovat spíše výše.

Zdroj: http://sumanova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=623539"

A nezachovala se náhodou přesně tak ta slečna, kterou kritizujete?

1 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P30a16v17e80l 77K12u55c38h45t49a

14. 9. 2017

Všiml jsem si v Německu, které jsme až do nedávna považovali za svůj vzor ve všem, že místním fronta u kasy zas tak moc nevadí. Nečertí se, nespěchají. A někdy i trvá docela dlouho než se ozve z ampliónu "Besetzen Sie bitte die weitere Kasse":-)

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P39a85v19e39l 38K72u70c18h33t91a

14. 9. 2017

Docela by mě zajímalo za co mi paní Šámalová dala mínus

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L70e11o65n98t86ý62n39a 75C77h44v38á75t39a15l86o69v95á

14. 9. 2017

Od té doby, co Německu vládne aktivní svazačka, už by nemělo být naším vzorem. Možná se ve frontách nečertí a nespěchají, protože mají daleko horší starosti. Poměřovat se s někým jiným, může být zrádné, to bychom se mohli dobrat k tomu, že jinde na světě nemají co jíst a dali by kdovíco za naše fronty, ale srovnáváním se s horšími daleko nedojdeme.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M59i54r27o17s78l84a92v 89B36u15č87e77k

14. 9. 2017

1) Frontu kdekoliv, svého druhu beru i jako dobrý sociologický výzkum amatéra. Jde o střet selhávajícího systému provozovatele - s mnohde přemrštěnou vizí cennosti volného času toho čekajícího. Pak i boj vozíků ... Zvláštní vášeň, říkám si, co pak ti lidé po předjetí páru zákazníků se svým časem dělají ? Vrhají se na PC, prodávají akcie prosa - kupují nikl, nebo běží domů studovat další cizí jazyk ? ...

2) To Baťovské - Náš zákazník , stále platí ! On je vedoucím a pánem kšeftu. Vzpomínám na svého děda s krámkem, který byl v zoufalství, že pro zákazníka nemá jeho potřebnou drobnost. Řešil tak, že vyslal spojku zadním vchodem - tuto jinde dokoupit. Zabavil kupujícího jinou nabídkou a že se hledá ve skladu ... Pak se zboží našlo ... Jistě, velkoobchody na to nemají čas. Opět je ovšem volba - Ozvat se, viz mladá žena - nebo tam přestat chodit ! Obé, nám zatím připadá jako nezvyklé. Dále ochotně sehráváme svou roli - Vyber zboží z letáku slev, postav se do fronty - tlač vozík svůj a drž se jej ... :-)

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L36e69o27n71t93ý17n29a 49C18h92v24á71t78a59l10o21v62á

13. 9. 2017

Nějak z toho nejsem moudrá, naštvání bychom měli směřovat výše, ale současně se vysmíváte mladé slečně, která si stěžovala přímo Aholdu. Tak směřovat naštvání výše nebo ne? Navíc když si nebude nikdo stěžovat, tak si v obchodě budou myslet, že to všem vyhovuje a nebudou se snažit zjednat nápravu. Stížnost nebo nadávání je prostě zpětná vazba.

5 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

F56r13a51n67k76i20e 62M16i84c90k25o

13. 9. 2017

Je vidět, že jste mladá a nikdy jste neslyšela: Náš zákazník, náš pán. A takové společnosti jako Ahold a další jemu podobné, nemají na našem trhu co pohledávat, pokud si neváží zákazníka. Zákazník je náš pán a on nám dělá kšeft a ne, že budu někde čekat ve frontě. To je jeho problém a ne problém zákazníka.

5 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z71d18e60n57ě51k 97H50o73l21o14u44b97e67k

14. 9. 2017

To máte naprostou pravdu ale ta paní na jediné otevřené pokladně za to opravdu nemůže.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

I30v86a66n 40V54e37s28e84l81ý

14. 9. 2017

Za prvé - do Alberta ani nepáchnu protože tam je to snad zvykem jak jsem poznal dříve.

Za druhé - přesně podle citovaného "náš zákazník, náš pán" prostě to čekání ve frontě na pokladnu považuji za to, že obchod pohrdá mnou i mými penězi co tam utrácím. Jakékoliv čekání prostě nesnáším i když spěch ke mě již také nepatří teď co už není náplní mé práce. A říci to slušně pokladní co pracuje? Ano, každý zaměstnanec by měl být i takovým "styčným důstojníkem" mezi zákazníky a vedením obchodu. Jenže když jsem tohle jednou použil dostalo se mi odpovědi "a přijdu o práci". Tak nevím.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není