Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V24o16k30o30u19n 77V81l86a63d20i76m81i29r 8282398819888

Vas clanek mi pripomel tisk ze sedmdesatych let. Kdyz si jedna maminka stezovala ze deti nemaj dostatek vitaminu protoze nejsou pomerance, redakce novin ji sdelila, ze je dost jablek, a v nich vitaminy take jsou.

+1/0
14.9.2017 21:38

P66e86t81r 56L63a55n55g28e68r 6805385890422

Mi osobně fronty v obchodě stejně jako kolony aut nevadí, člověk se aspon na chvilku zastaví.

Nicméně tu slečnu chápu, takyy jsem v mládí kvaltoval...

0/0
14.9.2017 17:56

Z31u30z61a71n59a 54B75e17n89d89o66v19á 2926452313508

Já slečnu chápu. Nechce čekat u pokladen a tak si stěžuje. Chce prostě nápravu a ano, je to věc vedoucího, aby to řešil. Jistě, nějaké čekání bude vždycky, ale když tam tvrdnete bůhví jak dlouho a z 10 pokladen funguje jedna nebo dvě, tak to otráví/ naštve.

Ono obvykle nejde o to, že by člověk nějak extra spěchal, ale o to, že stání ve frontě je naprostá ztráta času a nekonečná pruda.

Je fakt, že nemá cenu to řešit s pokladní, protože ta je ta poslední, co může něco ovlivnit.

0/0
14.9.2017 16:35
Foto

R92o73m53a12n 23K95o75z97e58l 4607596733114

Naštěstí nakupuju v malém městě, kde ty fronty tolik nebývají. Ve větších městech bývají, ale ke kapitalismu to prostě patří.

0/0
14.9.2017 11:59
Foto

J96a53n96a 30M87a55j30o56v67á 4845152816763

no vidíte. A tak pěkné a zcela zbytečné fronty jako za socialismu...to se dneska fakt nevidí.

0/0
14.9.2017 23:09
Foto

R95o24m47a69n 20K33o77z74e16l 4837866293354

No a není k sehnání máslo...už několikrát jsem viděl jen prázdné regály. Nečekal jsem, že se toho v kapitalismu dožiju.

0/0
15.9.2017 5:29
Foto

J54a62n23a 98M93a11j15o49v92á 4235212716573

Přijeďte, u nás je ho dost. Akorát je teda drahé a blbě si na to zvykám.

0/0
15.9.2017 13:20

P30e46t15r 67B95u41r29i78a82n 4201896494498

Lehké, hezké, karma.

0/0
14.9.2017 11:56

Z33d74e89n68ě19k 11J61a11n66s42a 9678904139750

....téma článku je mně celkem ukradené .....ale ta titulní fotka ...hmmmm R^;-) !!

0/0
14.9.2017 11:44
Foto

K37a13m10i35l97a 62B57r56a38n10n26a 4903876159746

Clovek co se tyce front zmoudri az na stary kolena a nauci se "nanapadne" predbihat :-)

0/0
14.9.2017 11:06

P79e12t19r 54D61r81a73p12a54l 3125698943745

fronty u pokladen jsou vytvářeny záměrně, aby zákazník nakoupil ještě zboží, které mají u pokladny (cukrovinky, cetky apod.) Zákazník, který rychle nakoupí a rychle vypadne je pro obchod špatný zákazník

+1/0
14.9.2017 8:01

P63a13v47e76l 91K64u91c75h81t84a 4916851917764

Neřekl bych. Nejlepší je spokojený zákazník, ten se vrací. Cetky u pokladny moc nepůsobí a jedině snad v Albert hyper nutí pokladní k nákupu bonbonů a podobných sra.iček. Tak tam nejdu.

0/0
14.9.2017 10:19

P46e88t52r 27B23u56r35i85a40n 4581466514928

Fronty u pokladen, jsou také vytvářeny záměrně proto, aby se zákazníkovi do podvědomí vrylo, že právě do tohoto supermarketu chodí nejvíc lidí. Na západě, ve zlatých 90. letech, měl řízení front (tedy otevírání a zavírání pokladen) dokonce na starosti i příslušný vedoucí.

0/0
14.9.2017 11:58
Foto

M10a55r32i37e 67J81a91n34d62o48v98á 8321233985966

"Když se člověk zamyslí trochu víc, ta pokladní, která tam je, prostě nemůže za to, že je nedostatek lidí. Naštvání, kterým v tu chvíli oplýváme, bychom měli směřovat spíše výše.

Zdroj: http://sumanova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=623539"

A nezachovala se náhodou přesně tak ta slečna, kterou kritizujete?

+1/−1
14.9.2017 7:11

P26a26v67e68l 15K36u23c12h83t56a 4486491767724

Všiml jsem si v Německu, které jsme až do nedávna považovali za svůj vzor ve všem, že místním fronta u kasy zas tak moc nevadí. Nečertí se, nespěchají. A někdy i trvá docela dlouho než se ozve z ampliónu "Besetzen Sie bitte die weitere Kasse":-)

0/−1
14.9.2017 6:47

P87a40v49e71l 38K74u36c62h63t27a 4206831227354

Docela by mě zajímalo za co mi paní Šámalová dala mínus

0/0
14.9.2017 20:57
Foto

L13e28o90n43t36ý88n23a 41C77h82v86á35t86a53l47o79v29á 1423245606

Od té doby, co Německu vládne aktivní svazačka, už by nemělo být naším vzorem. Možná se ve frontách nečertí a nespěchají, protože mají daleko horší starosti. Poměřovat se s někým jiným, může být zrádné, to bychom se mohli dobrat k tomu, že jinde na světě nemají co jíst a dali by kdovíco za naše fronty, ale srovnáváním se s horšími daleko nedojdeme.

0/0
14.9.2017 23:20

M74i18r58o59s83l33a70v 63B62u50č58e31k 6243863971654

1) Frontu kdekoliv, svého druhu beru i jako dobrý sociologický výzkum amatéra. Jde o střet selhávajícího systému provozovatele - s mnohde přemrštěnou vizí cennosti volného času toho čekajícího. Pak i boj vozíků ... Zvláštní vášeň, říkám si, co pak ti lidé po předjetí páru zákazníků se svým časem dělají ? Vrhají se na PC, prodávají akcie prosa - kupují nikl, nebo běží domů studovat další cizí jazyk ? ...

2) To Baťovské - Náš zákazník , stále platí ! On je vedoucím a pánem kšeftu. Vzpomínám na svého děda s krámkem, který byl v zoufalství, že pro zákazníka nemá jeho potřebnou drobnost. Řešil tak, že vyslal spojku zadním vchodem - tuto jinde dokoupit. Zabavil kupujícího jinou nabídkou a že se hledá ve skladu ... Pak se zboží našlo ... Jistě, velkoobchody na to nemají čas. Opět je ovšem volba - Ozvat se, viz mladá žena - nebo tam přestat chodit ! Obé, nám zatím připadá jako nezvyklé. Dále ochotně sehráváme svou roli - Vyber zboží z letáku slev, postav se do fronty - tlač vozík svůj a drž se jej ... :-)

0/−1
14.9.2017 3:32
Foto

L65e15o22n87t59ý55n61a 65C84h13v87á81t24a82l97o76v69á 1603595936

Nějak z toho nejsem moudrá, naštvání bychom měli směřovat výše, ale současně se vysmíváte mladé slečně, která si stěžovala přímo Aholdu. Tak směřovat naštvání výše nebo ne? Navíc když si nebude nikdo stěžovat, tak si v obchodě budou myslet, že to všem vyhovuje a nebudou se snažit zjednat nápravu. Stížnost nebo nadávání je prostě zpětná vazba.

+5/0
13.9.2017 23:57

F68r40a58n13k28i58e 78M37i34c65k21o 3984546817243

Je vidět, že jste mladá a nikdy jste neslyšela: Náš zákazník, náš pán. A takové společnosti jako Ahold a další jemu podobné, nemají na našem trhu co pohledávat, pokud si neváží zákazníka. Zákazník je náš pán a on nám dělá kšeft a ne, že budu někde čekat ve frontě. To je jeho problém a ne problém zákazníka.

+5/−1
13.9.2017 23:46

Z24d30e36n11ě29k 55H91o74l80o45u87b49e78k 2518805605620

To máte naprostou pravdu ale ta paní na jediné otevřené pokladně za to opravdu nemůže.

0/0
14.9.2017 6:30
Foto

I37v13a95n 34V55e19s69e10l75ý 4346418284907

Za prvé - do Alberta ani nepáchnu protože tam je to snad zvykem jak jsem poznal dříve.

Za druhé - přesně podle citovaného "náš zákazník, náš pán" prostě to čekání ve frontě na pokladnu považuji za to, že obchod pohrdá mnou i mými penězi co tam utrácím. Jakékoliv čekání prostě nesnáším i když spěch ke mě již také nepatří teď co už není náplní mé práce. A říci to slušně pokladní co pracuje? Ano, každý zaměstnanec by měl být i takovým "styčným důstojníkem" mezi zákazníky a vedením obchodu. Jenže když jsem tohle jednou použil dostalo se mi odpovědi "a přijdu o práci". Tak nevím.

+1/0
14.9.2017 9:32





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.