Diskuse

Proč?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Člověk je jako zrcadlo. To, co si oblékáme, jak se líčíme a prezentujeme navenek, odráží náš postoj ke společnosti, k okolí a v neposlední řadě i k sobě samému. Co asi tedy prozrazuje přemíra makeupu a potřeba od základu změnit svou přirozenou vizáž? Skrýt vlastní identitu? Znázornit neupřímnost, přetvářku? Dalo by se dedukovat.

1 0
možnosti
JC

Mně se nalíčené holky líbí. Víc než nanelíčené.

Ale líčit se mohou jen proto, že nemusí moc pracovat a mají na to čas. Dříve se líčily jen šlechtičny, pak i měštky, posléze i selky a dnes se líčí skoro všechny vyjma všelijakých idoeologicky nebo psychicky ujetých.  A je to hezké. Raději koupím ženě myčku nádobí, aby měla čas se nalíčit, než aby nenalíčená stála u dřezu.

Nalíčené holky s pěknými nehty a načesanými vlasy se mi prostě líbí víc než pradlenky a myčky.

Když budou naše dívky a ženy hezké, bude hezčí i můj pohled na svět.

0 0
možnosti
Foto

kristepane, koukněte se na sebe.

0 0
možnosti
Foto

P.S. kdysi jsem slyšel od jednoho filmového maskéra, že make up, je to, co není vidět.

0 0
možnosti
Foto

Proc prehaneji? Protoze jsou hloupe, nejsou spokojeny sami se sebou, nejsou osobnosti a propadaji stadovemu chovani.

Mimochodem, vetsina zen se obleka a lici kvuli sobe, kvuli jinym zenam a ne kvuli muzum.

0 0
možnosti
JC

Proč? No protože na to mají čas.

0 0
možnosti
MT

Možná ze stejného důvodu, jako jste vy na sebe nanesla tu dost výraznou rtěnku a více než slušné množství mascary a tužky na oči...:-)

0 0
možnosti
Foto

Problém je, že to mi přijde docela normální, vzhledem k množství, co na sebe plácají ostatní. Ale centimetr paštiky mi prostě normální nepřijde. :)

0 0
možnosti