Diskuse

Fronty u pokladen = konec světa?

Nová registrace

Účet iDNES.cz



V35o14k65o33u57n 72V29l95a21d96i33m70i80r

14. 9. 2017

Vas clanek mi pripomel tisk ze sedmdesatych let. Kdyz si jedna maminka stezovala ze deti nemaj dostatek vitaminu protoze nejsou pomerance, redakce novin ji sdelila, ze je dost jablek, a v nich vitaminy take jsou.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P86e42t76r 40L93a76n38g77e69r

14. 9. 2017

Mi osobně fronty v obchodě stejně jako kolony aut nevadí, člověk se aspon na chvilku zastaví.

Nicméně tu slečnu chápu, takyy jsem v mládí kvaltoval...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z63u49z50a97n81a 45B57e49n33d66o76v30á

14. 9. 2017

Já slečnu chápu. Nechce čekat u pokladen a tak si stěžuje. Chce prostě nápravu a ano, je to věc vedoucího, aby to řešil. Jistě, nějaké čekání bude vždycky, ale když tam tvrdnete bůhví jak dlouho a z 10 pokladen funguje jedna nebo dvě, tak to otráví/ naštve.

Ono obvykle nejde o to, že by člověk nějak extra spěchal, ale o to, že stání ve frontě je naprostá ztráta času a nekonečná pruda.

Je fakt, že nemá cenu to řešit s pokladní, protože ta je ta poslední, co může něco ovlivnit.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R11o87m47a49n 46K37o92z63e92l

14. 9. 2017

Naštěstí nakupuju v malém městě, kde ty fronty tolik nebývají. Ve větších městech bývají, ale ke kapitalismu to prostě patří.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J83a33n46a 76M62a72j20o29v45á

14. 9. 2017

no vidíte. A tak pěkné a zcela zbytečné fronty jako za socialismu...to se dneska fakt nevidí.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R45o13m20a77n 64K42o66z80e51l

15. 9. 2017

No a není k sehnání máslo...už několikrát jsem viděl jen prázdné regály. Nečekal jsem, že se toho v kapitalismu dožiju.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

J27a17n73a 57M85a43j87o32v49á

15. 9. 2017

Přijeďte, u nás je ho dost. Akorát je teda drahé a blbě si na to zvykám.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z15d93e71n66ě92k 16J66a85n34s13a

14. 9. 2017

....téma článku je mně celkem ukradené .....ale ta titulní fotka ...hmmmm R^;-) !!

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K92a23m88i62l13a 48B69r24a10n76n74a

14. 9. 2017

Clovek co se tyce front zmoudri az na stary kolena a nauci se "nanapadne" predbihat :-)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P46e11t57r 23D75r25a40p50a41l

14. 9. 2017

fronty u pokladen jsou vytvářeny záměrně, aby zákazník nakoupil ještě zboží, které mají u pokladny (cukrovinky, cetky apod.) Zákazník, který rychle nakoupí a rychle vypadne je pro obchod špatný zákazník

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P52a84v57e74l 79K55u48c33h92t83a

14. 9. 2017

Neřekl bych. Nejlepší je spokojený zákazník, ten se vrací. Cetky u pokladny moc nepůsobí a jedině snad v Albert hyper nutí pokladní k nákupu bonbonů a podobných sra.iček. Tak tam nejdu.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P93e82t93r 27B18u49r25i41a20n

14. 9. 2017

Fronty u pokladen, jsou také vytvářeny záměrně proto, aby se zákazníkovi do podvědomí vrylo, že právě do tohoto supermarketu chodí nejvíc lidí. Na západě, ve zlatých 90. letech, měl řízení front (tedy otevírání a zavírání pokladen) dokonce na starosti i příslušný vedoucí.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M96a27r90i82e 28J72a63n62d29o81v44á

14. 9. 2017

"Když se člověk zamyslí trochu víc, ta pokladní, která tam je, prostě nemůže za to, že je nedostatek lidí. Naštvání, kterým v tu chvíli oplýváme, bychom měli směřovat spíše výše.

Zdroj: http://sumanova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=623539"

A nezachovala se náhodou přesně tak ta slečna, kterou kritizujete?

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P41a86v40e85l 78K98u39c94h79t18a

14. 9. 2017

Všiml jsem si v Německu, které jsme až do nedávna považovali za svůj vzor ve všem, že místním fronta u kasy zas tak moc nevadí. Nečertí se, nespěchají. A někdy i trvá docela dlouho než se ozve z ampliónu "Besetzen Sie bitte die weitere Kasse":-)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P31a61v73e83l 44K64u48c83h66t40a

14. 9. 2017

Docela by mě zajímalo za co mi paní Šámalová dala mínus

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L57e52o75n87t22ý69n49a 25C87h49v69á68t33a63l88o24v73á

14. 9. 2017

Od té doby, co Německu vládne aktivní svazačka, už by nemělo být naším vzorem. Možná se ve frontách nečertí a nespěchají, protože mají daleko horší starosti. Poměřovat se s někým jiným, může být zrádné, to bychom se mohli dobrat k tomu, že jinde na světě nemají co jíst a dali by kdovíco za naše fronty, ale srovnáváním se s horšími daleko nedojdeme.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M72i65r43o64s79l76a71v 23B59u59č35e74k

14. 9. 2017

1) Frontu kdekoliv, svého druhu beru i jako dobrý sociologický výzkum amatéra. Jde o střet selhávajícího systému provozovatele - s mnohde přemrštěnou vizí cennosti volného času toho čekajícího. Pak i boj vozíků ... Zvláštní vášeň, říkám si, co pak ti lidé po předjetí páru zákazníků se svým časem dělají ? Vrhají se na PC, prodávají akcie prosa - kupují nikl, nebo běží domů studovat další cizí jazyk ? ...

2) To Baťovské - Náš zákazník , stále platí ! On je vedoucím a pánem kšeftu. Vzpomínám na svého děda s krámkem, který byl v zoufalství, že pro zákazníka nemá jeho potřebnou drobnost. Řešil tak, že vyslal spojku zadním vchodem - tuto jinde dokoupit. Zabavil kupujícího jinou nabídkou a že se hledá ve skladu ... Pak se zboží našlo ... Jistě, velkoobchody na to nemají čas. Opět je ovšem volba - Ozvat se, viz mladá žena - nebo tam přestat chodit ! Obé, nám zatím připadá jako nezvyklé. Dále ochotně sehráváme svou roli - Vyber zboží z letáku slev, postav se do fronty - tlač vozík svůj a drž se jej ... :-)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L95e75o49n58t42ý29n53a 46C69h26v55á45t50a79l15o45v65á

13. 9. 2017

Nějak z toho nejsem moudrá, naštvání bychom měli směřovat výše, ale současně se vysmíváte mladé slečně, která si stěžovala přímo Aholdu. Tak směřovat naštvání výše nebo ne? Navíc když si nebude nikdo stěžovat, tak si v obchodě budou myslet, že to všem vyhovuje a nebudou se snažit zjednat nápravu. Stížnost nebo nadávání je prostě zpětná vazba.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F27r19a13n67k91i34e 33M16i15c81k55o

13. 9. 2017

Je vidět, že jste mladá a nikdy jste neslyšela: Náš zákazník, náš pán. A takové společnosti jako Ahold a další jemu podobné, nemají na našem trhu co pohledávat, pokud si neváží zákazníka. Zákazník je náš pán a on nám dělá kšeft a ne, že budu někde čekat ve frontě. To je jeho problém a ne problém zákazníka.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z10d47e62n36ě30k 71H50o78l52o23u87b23e18k

14. 9. 2017

To máte naprostou pravdu ale ta paní na jediné otevřené pokladně za to opravdu nemůže.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

I18v38a16n 48V34e60s22e83l46ý

14. 9. 2017

Za prvé - do Alberta ani nepáchnu protože tam je to snad zvykem jak jsem poznal dříve.

Za druhé - přesně podle citovaného "náš zákazník, náš pán" prostě to čekání ve frontě na pokladnu považuji za to, že obchod pohrdá mnou i mými penězi co tam utrácím. Jakékoliv čekání prostě nesnáším i když spěch ke mě již také nepatří teď co už není náplní mé práce. A říci to slušně pokladní co pracuje? Ano, každý zaměstnanec by měl být i takovým "styčným důstojníkem" mezi zákazníky a vedením obchodu. Jenže když jsem tohle jednou použil dostalo se mi odpovědi "a přijdu o práci". Tak nevím.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není