Lenka Šumanová

Fronty u pokladen = konec světa?

13. 09. 2017 21:03:34
Začínám si myslet, že lidé dnes nemají na práci nic lepšího, než si stěžovat na fronty u pokladen. Počkat si v ní několik minut totiž znamená naprosté zhroucení světa.

Tak jsem se dnes zase rozohnila u jednoho příspěvku na účet Albertu.
Mladá slečna si v něm stěžovala, že byla otevřena pouze jedna pokladna (fronta dlouhá jak týden před výplatou) a na její dotaz, zda by se tedy laskavě nemohla otevřít další, se jí nedostalo úplně přívětivé odpovědi, tak hledala manažera, ten přítomen nebyl, následoval telefonát na zákaznickou linku Aholdu a, protože si zřejmě myslela, že je středem vesmíru, když musela 10 minut stát ve frontě, čeká, jak to asi milý Ahold vyřeší.

Hm, stát ve frontě je skoro vždycky nepříjemná záležitost. Člověk někam spěchá, nemá zrovna čas ztrácet čas, musí vyřešit světový mír, nebo mu za chvíli odlétá raketa na Saturn a ta hloupá pokladní si dovolila jít na pauzu!

Někdy si říkám, jak jednoduché by bylo nad věcmi nepřemýšlet, prostě se striktně rozhodnout pro jedno stanovisko a opačnou stranu, jakkoli relevantní argumenty by měla, jen hanit. Ať už jde o fronty v krámě, adopci homosexuálů, nebo EU.
Člověk by pak neměl potřebu psát tyhle pitomosti.

Nicméně, občas by bylo fajn to zkusit. V případně našich front jde o to, že já - jako člověk, stojící v dlouhém štrúdlu lidí a spěchající na svou raketu - mám sice lehké "právo" na to, být naštvaná, ale (!) když se nad tím člověk trochu zamyslí, zprava, zleva, zjistí, že pokladní, která je zrovna aktivní, je tam třeba už deset hodin, během toho měla chvíli pauzu, každý třetí jí nadává, protože není dostatek lidí a tak se nemůžeme divit, že je trochu podrážděná.
Víte co, on skoro žádný člověk v podstatě není zlý, špatný, nebo permanentně nerudný. Všechno je o přístupu.
Když se člověk zamyslí trochu víc, ta pokladní, která tam je, prostě nemůže za to, že je nedostatek lidí. Naštvání, kterým v tu chvíli oplýváme, bychom měli směřovat spíše výše.

To má ale ovšem návaznost na další problém - a to, že valná část lidí má prostě potřebu zjebat prvního, kdo je na ráně. A to se netýká jen pokladních, ale obecně prodavačů, nebo lidí na zákaznických linkách, pošťáků atd.
Lidí, špiček ledovců, kteří prakticky za nic nemůžou a dělají maximum proto, aby desetiletý Honzíček včas dostal k narozeninám nový iPhone.
Trochu zlehčuju, pardon.

Nic není jen černobílé. Samozřejmě, že občas lidi v práci nedělaj, co maj, občas jsou lidi protivní, ale ať hodí kamenem, kdo nikdy nebyl líný, nebo nebyl na lidi nepříjemný jen proto, že zrovna nemá dobrý den, ukradli mu peněženku, nebo se s ním rozešel partner. Kruci.

Navíc, rozčilovat se kvůli věcem, se kterými nic neuděláme, mi přijde jako naprostá hloupost. Paní pokladní najednou nezrychlí ze sta na dvě stě procent, ani nemůže zavolat další pokladní, když žádná není a člověk na zákaznické lince pošty neseděl v dodávce, když vám nedoručili balík. Ale dělaj, co můžou, aby vše bylo v pořádku.

Nepopírám, že systém občas nefunguje. Problémy byly a budou vždycky.
Ale myslete na to, až budete člověku na lince Alzy nadávat do idiotů, protože Vaše objednávka se kompletuje z několika skladů, pročež trvá déle, a on nemůže zavolat a okamžitě to vyřídit. Nebo až budete stát v té frontě v Albertu a vyřízená pokladní se na vás nebude usmívat.

Jsme jenom lidi. Všichni.

Zvyšte článku karmu!
Autor: Lenka Šumanová | | karma: 21.85 | přečteno: 1237 ×
Facebook Twitter Google Plus

Diskuse

Vstoupit

V diskusi je 22 příspěvků.
Poslední z 15. 9. 2017, 13:20

Poslední články autora
PŘEJÍT NA ÚVODNÍ STRÁNKU iDNES.cz